sâmbătă, 21 decembrie 2013

Atitudinea elementul cheie in videochat



 Atitudinea elementul cheie in videochat


" Mai bine păstrați-vă curat si luminos ;tu esti fereastra prin care trebuie sa vezi lumea . "George Bernard ShawExemplu : În aceeași cafenea între doi oameni , George și Tamara . Ambii au venit în același timp , sta la diferite mese în restaurant . Ambele au fost întâmpinați de aceeași chelneriță . Atât primesc comanda , in acelasi timp , ambele au fost o parte din același meniu și a produselor alimentare , atât fierte exclusiv același bucătar-șef . Ambii aduslege în același timp ." Atitudinile sunt o putere secretăcare funcționează 24 de ore pe zi ,bun sau rău pentru oricine . "anonimDar a fost legat tot similitudine între acestea .Tamara a intrat în cafenea , zâmbind , pas vesel și o perspectivă pozitivă asupra lumii . Era evident : limbajul corpului , și atitudinea ei se reflectă optimism . Ea a făcut o masă delicioasă , a schimbat câteva cuvinte plăcute , cu servicii de chelneriță și a revenit la bateriile sale : energie .Pe de altă parte , George mers încruntă . Se pare ca ea a mâncat murături toată dimineața . Părea copleșit și tensionată . Limbajul corpului său a spus , " Stai departe . ", A strigat la chelnerita care ordinul nu a fost luată imediat . A fost nefericit prea mult timp pentru a mânca , pentru a se plânge cu privire la calitatea produselor alimentare , și a fost supărat că nu a primit imediat memo .De ce astfel de experiențe diferite , având în vedere că , în fapt , serviciul a fost absolut identic ?Concluzia este că Tamara uita-te la lume, printr-o atitudine pozitivă , și George în termeni de atitudini negative .Atitudinea este un filtru mental prin care percepem lumea . Unii oameni percep lumea pozitiv ( a se vedea de sticlă pe jumătate plin ) , în timp ce alte negativ ( jumătate sm.stakan gol ) . exemple :

        
Persoanele cu o atitudine negativă de gândire " nu pot " sau " nu face PT CA " ( Eu nu pot nici fals , eu nu pot dansa , eu nu pot geme , eu nu pot fi ca alte femei , eu nu pot învăța limba franceză ca și eu , eu nu pot suge degetul mare ușor , mi-am dat pentru video , videochat simt că ... dacă nu nu videochat'm bine ... este clar pentru mine )

        
Un om cu o atitudine pozitivă , dar crede că " bancă " sau " nimic nu este imposibil " ( da , eu sunt gata să învețe cum să facă un fals , gata pentru a afla mai multe franceză , dispuși să învețe fantezie putem învăța să danseze , fetele pot învăța să danseze și ei nu se pot deplasasuav , pot fi sexy și delicios , eu pot fi pacient . pot bloca , dar nimeni nu ma aude , eu pur și simplu nu văd dezbrăcată decât clientul , etc ) .
        
SAU

        
Omul insistă pe o probleme de atitudine foarte negativă ( vai de trafic , la toate ... Tocmai am primit un pic de alb , cele două ore am avut doar câteva persoane în chat-ul , am privat de 2-3 minute , am fost obosit LaBar atât de mult încât toată lumea vrea pentru a arăta fundul într-o gratuit , m-am săturat de atâtea ipocriți , a se vedea burta mea urâtă ... nu vreau să se dezbrace bluza , doar trei zile un nebun mine , oh , mi-ai face -au noroc doar pentru clienții care mă întreabă de anal și eu nu o fac )

        
Dar o persoană cu o atitudine pozitivă se concentreze de fapt pe soluții . ( Am un trafic bun .. nici o problema răspunde scrisori între timp , pot schimba tinuta mea , verifica machiajul meu , eu nu fac câteva imagini noi am concentra pe potențialii câțiva clienți , pentru că știu că toată lumea de pe scena de " vizitator " dar nu toți membrii trezit direct bani , etc )
        
SAU

        
Persoanele cu o atitudine negativă va găsi întotdeauna o mulțime de alte erori sau a identifica unele dintre aceste calități absurde pe care le consideră cu caracter personal ( " chipurile " ) nu este îndeplinită ( aahhh. . Pieptul blonda Ei bine , de a face bani este ușor să ... sau orice ar fi , că atât de gras și urât , cum să câștige mai mulți bani decât mine ? Aahhhh .. Ei bine , el știe cum să danseze ... o conduce le nebun , și eu nu știu , sau Ahhh ... sigur că se imparte in doua dildo-uri în caz contrar, face să funcționeze ... Știu! sau 3 ani ... lucrari ... asta e motivul pentru care funcționează atât de bine ... și e numai membrii loiali care stau mult timp în Pvt , el face acest lucru o mulțime de bani ... și am făcut privat de 2 minute , cum dracu ' de a face bani care face celălalt ? )

        
Dar oamenii vor căuta alte atitudine pozitivă pentru a motiva ( vede o altă fată știe cum să danseze și să vedem cum merge , tot ce are ea să învețe să se miște din beton sau vede un alt VB microfon fată decât limba engleză și franceză , și ea încearcă să îmbunătățească sale cunoștințe de limbi străine , și ea este încercarea de a , sau văzut ca fiind mai concentrat pe un anumit timp , ea încearcă aceeași strategie , în speranța de a atrage acelorași clienți nișe , etc ) .
        
SAU

        
Oameni negative axat pe faptul că îi lipsește ceea ce este necesar , și nu este ( Ohhh , bine , există o mulțime de haine și încălțăminte și papuci ... se face atât de mult de bani , sau am făcut doar două sutiene si chilotei trei . .. ce vrei ? Aaaaa ... ei bine , că a ajutat o mulțime de sfaturi și alte studiouri , eu nu ... nu , sau ahhh ... ei bine , curva aia nu vezi că fotografiile sunt ? ... Se face atât de mult bani , ca ea sta în crăpăturile toate pozițiile ... și eu nu pot face această imagine , și nu e treaba mea )

        
Dar persoana pozitiv recunoscător pentru ceea ce au moștenit .
        
SAU

        
Persoanele cu o atitudine negativă vede limitări ( nu am sanii , nu sunt fără haine lor , nu știu să vorbească în limba engleză , erotic fantezie imaginatie am , evident , cu mine )

        
Dar persoana pozitiv vede oportunități ( hai sa facem un pic de atât de schimbat un pic tehnic aici , un pic de inovație dincolo , am observat că vă place XXX sau YYY , așa că am încerca să acorde mai multă atenție în această direcție , etc )Aș putea continua cu exemplele , dar eu sunt sigur că ați înțeles ceea ce este în joc . Amintiți-vă : Atitudinea este fereastra către lume ." Nu poti controla intotdeauna circumstantele .Dar puteți controla propriile gânduri . "Charles PopplestonAtitudinea este fereastra către lume . De ce este această afirmație ?Noi toți începe viața cu o atitudine bună , cu o cutie mental curat . Pentru a înțelege acest lucru , uita-te doar la copiii mici . Râd și chicoti tot timpul . Există o stare de spirit vesel . Le place să exploreze lucruri noi , în scopul de a deveni oameni mari .Gândiți-vă un pic despre copilul învață să meargă . Ce este atunci când te poticnești și să cadă ? Îți spun eu de ce sa nu faci : nu se încrunta și nu au dat vina pe covor . Ei nu dau vina pe mama sau tatăl să fie induși în eroare . Nu renunta . Oh , nu! Zâmbet ( sau , uneori, plânge dacă într-adevăr este atât de izbitoare ) , se ridică din nou și încercați din nou . Și din nou . Și din nou . Mai incearca de saptamani, cu o atitudine pozitivă , până când poți! Fereastra lui este curat ca un fluier , și simte că poate cuceri lumea .Dar , după cum știți , există momente în viață când fereastra ta este umplut cu murdărie : pe fondul criticilor pe care le primesc de la părinți și profesori , pentru că suntem expuși la ridiculizeze colegii din cauza eșecului din cauza frustrare , îndoială , dezamăgire , eșec , și etc .Problema este că toate acestea se adună murdărie și , din păcate , prea mulți oameni despre asta fac nimic . Ei continua viața lor cu ferestre murdare ale sufletului . Pierde entuziasmul . Deveni frustrat și deprimat . Și , cel mai tragic , să renunțe la visul său - și acest lucru este doar pentru că ei nu s-au curățat de tratament fereastra .Spele geamurile !Pentru a reuși în viață , trebuie să schimbi atitudinea de la negativ la pozitiv , și pozitivă mai pozitiv - să poată vedea lumea în mod clar din nou ." Lucrurile nu sunt bune sau rele în sine ,gândirea noastră se face așa . "William ShakespeareTu controlezi atitudinea taE treaba ta pentru a menține fereastra ta curat . Cei din jurul vostru , puteți apela numai sau ai împiedica în acest sens , dar în cele din urmă , nimeni nu poate aduce pentru a viata ta decat tine .Ceea ce trebuie să înțeleagă că aveți întotdeauna o alegere . Puteți lăsa negativismele vă aducă și se uită la viață , prin viziunea asupra lumii printr-o fereastră murdar , dar această abordare are consecințele sale , și , din păcate , nu sunt plăcute . Tu du-te prin viata ca o ființă umană negativ și frustrant . Vei fi nefericit . Îți dai seama că doar o mică parte din lucrurile pe care nu sunt capabili .Dar există și alte variante care să păstreze viața ta în mâinile tale , pe care le controlează gândurile , cuvintele , mișcări și acțiuni , astfel că viața ta va fi luminos și însorit . Veți începe să vă stabilească obiective ambițioase și , treptat, veți întâlni . Și visele tale sa prinda viata din nou !Poate Eu zic să vedem munca ta , știi că este ușor să spun totul . Ai un studio , ai de a face cu, soțul , masina ta .. Ai problemele tale, tu nu -mi pasă de ziua de mâine , nu sta să se gândească de chirie , taxele de colegiu , dacă știi ce vreau să spun prieteni , etc .Desigur , ai dreptate . Te înșeli ( probabil ), lucruri teribile care se poate intampla numai de români . Ai suferit mult , sau poate merge chiar în prezent printr-o perioadă dificilă . Dar cred că au capacitatea de a alege atitudinea ta la văita , chiar și în cele mai dificile condiții . Nu e ușor , dar alegerea este a ta ." Persoana fericit nu este într-o anumită situație ,și una care are o anumită atitudine "Hugh DownsDoar la podcherknutvyshe , vă invit să urmăriți un film La Vita e Bella [ Viața e frumoasă ] 1997 ( IMDB : http://www.imdb.com/title/tt0118799/ ) . Filme rareori recomanda oamenii din jurul meu , dar acest film este dovada că o atitudine pozitiva in viata ! Vă rugăm să înțelegeți cât de mult de lucru și modul în care sufletul psihologic făcut protagonistul a ajuta urmașii lor să treacă prin niște momente foarte dificile din viața lor .Atitudine și de succesSă presupunem că vă spălați " fereastra " dumneavoastră , și vă construi o atitudine pozitivă . Și spui , " eu zâmbesc astăzi , voi încerca să arăt ca un om fericit , iar eu trimit toată energia cheia succesului . " Această abordare este suficient pentru tine de a fi de succes și să fie capabil să-și îndeplinească visele lor cele mai profunde ? Nu , cu siguranta nu ... deoarece succesul înseamnă mai mult decât a avea o atitudine mare .Pentru a maximiza potențialul lor și pentru a atinge obiectivele lor trebuie să aplice anumite principii de succes se găsesc în timp și a ajutat milioane de oameni pentru a obține rezultate remarcabile . Vestea bună este că vor avea același efect pe tine ! Veți învăța cum să se confrunte cu temerile tale , cum de a depăși dificultățile , cum să folosească angajament forță și mai mult . Într-un cuvânt , va fi inspirat , astfel încât să poată începe să trăiască așa cum ați dorit mereu .Dar atenție . Fără o atitudine pozitivă , nu se poate transforma celelalte principii ale unei vieți de succes . Relația dintre aceste două în totalitate .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu