sâmbătă, 21 decembrie 2013

Creare cont pe site de videochat Camplace.com


camplace.com

Creare cont pe site de videochat Camplace.com


CamPlace este un site de videochat care a fost creat in anul 2013 si este administrat de compania Praestone Services Limited .
Aici lucreaza un numar de aproximativ 18-20 performeri la orice ora din zi sau din noapte . Categoriile de lucru acceptate sunt urmatoarele : FETE
CamPlace ofera un comision (mediu) de 60 % din veniturile generate , iar tarifele practicate sunt in jurul a $2 / minut . Matematic asta inseamna aproximativ $1.2 pentru fiecare minut de show privat , sau cu aproximatie $72 pe ora . Platile sunt efectuate prin Payoneer, Paxum, Transfer Bancar. Banii sunt trimisi de doua ori pe luna in conturi si anume pe data de 1 si 16.

Pentru a crea un cont pe site-ul Camplace.com va trebui sa dati pe linkul de mai jos pentru a va inregistra ca model.


Link înscriere modele

2 comentarii:

  1. Buna, Mi-am creat un cont pe acest camplace.com, am facut aproximativ 500$ intr-o perioada dar bineinteles ca nu mi-am mai vazut banii niciodata, am intrat la suport unde am primit un raspuns simplu, noi nu raspundem de payment dar sa scriu la un email dat de el. Am trimis email si dupa o saptamana reply la acelasi email am primit in sfarsit un raspuns: "va trimitem banii in perioada urmatoare". Am asteptat data intrarii banilor si surpriza nu au intrat. Email din nou si dupa alta saptamana raspuns: nu exista acesti bani in baza noastra de date. Dupa aceasta, emailuri zi de zi si degeaba, nici nu mi-au mai raspuns vreodata. Concluzie daca aveti timp de pierdut si nervi atunci va rog sa va crea-ti cont pe camplace.com daca nu, cauta-ti siteuri serioase precum chaturbate sau mfc. Sper ca va ajutat ghinionul meu, succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va trebui sa verifici adresa de email in cazul in care folosesti Paxum sau Payoneer. Daca adresa de email din cont nu corespunde cu metoda de plata, banii nu vor putea sa fie trimisi.
    Deasemenea daca ai incalcat vreuna din regulile importante contul va fi suspendat. Success!

    RăspundețiȘtergere