sâmbătă, 21 decembrie 2013

Devenim doar ceea ce credem ca vom deveni

Devenim doar ceea ce credem ca vom deveni


Ești un magnet uman" Indiferent dacă crezi că poți sau crezi ca nu - ai dreptate ! "Henry FordDe ce unele fete reuși în timp ce altele nu ? Care este cheia succesului in videochat ( și nu numai ) ? De ce unele modele nu reușesc să ajungă la profituri mari în timp ce alții nu reușesc în mod constant ?Deveni ceea ce noi credem ca am devenit !Da, asta e cheia succesului : aceste șapte cuvinte , așa !Toate mari scriitori , filozofi si lideri spirituali au fost de acord că gândurile influențează acțiunile noastre și să guverneze .Iată câteva observații ale marilor gânditori pe această temă :

    
" Mintea poate concepe și cred că ceea ce veți obține " - Napoleon Hill

    
" Furaje mintea cu gânduri mari " - Benjamin Disraeli

    
" Prin credința voastră , fie vouă " - Matei 9 , 29

    
" Omul este ceea ce gândește în inima lui " - Proverbe

    
" Pe măsură ce crede , toate sunt cu putință celui ce crede " - Mark 9 , 23

    
" Un om este ceea ce crede toată ziua " - Ralph Waldo Emerson

    
" Nu este nimic de pe pământ, care nu se poate avea - după ce accepta în mintea ta pe care le poate avea " - Robert Collier

    
" Indiferent dacă crezi că poți sau crezi ca nu - ai dreptate " - Henry FordSa analizam un pic modul în care acest principiu .Să presupunem că o fată , spune Patricia , crede că poate câștiga în fiecare sesiune de 1.000 dolari de la ei . Cu această credință că poate , știind sine , la fel ca un magnet va atrage în jurul ei aceste oportunități . Ne atrage clienti din jurul lor , astfel încât acestea de gând să fie de succes . Dar nu va câștiga în fiecare perioadă de fiecare 1.000 de dolari, dar o dată 800 , un alt timp, în 1200 , un alt timp un alt timp 1400 900 , etc ... ideea este că undeva , în mijlocul de planul ei 1.000 de dolari pe sesiune va fi o realizabil . Și încă tinde spre mai mult .Dar, în cazul în care Patricia s-ar fi gândit așa : " Vreau să câștige mai mulți bani videochat să meargă și eu pot merge la Ibiza și în Egipt, și eu sunt iau masina mea în mai puțin de 1 an ... Cred II ar dori să câștige acest vis de-al meu pentru fiecare 1.500 dolari pentru fiecare sesiune . " Ai Patricia dorește se va întâmpla în această situație ?Depinde . Cât de puternică este credința că Patricia este într-adevăr capabil de 1.500 dolari la fiecare 2 săptămâni ? Știm cu adevărat capabil de această sumă ? Eu chiar cred în capacitățile ei astfel de câștiguri ?Este posibil ca Patricia de fapt ar dori astfel de câștiguri , dar nu să cred că este într-adevăr capabil de această sumă . În această situație Patricia noastră nu se va atinge obiectivul lor de a câștiga 1.500 dolari la fiecare 2 săptămâni ca lipsesc sau tehnic de formare , sau încrederea în sine sau voința de a progresa .Dar, dacă credeți că Patricia este întotdeauna un bonus și de asemenea, va căuta să învețe cum să țină de membri în mai mult privat , cum de a îmbunătăți abilitățile lor de a crește veniturile , modul de îmbunătățire a dansurile lor de limbi străine , etc ... are într-adevăr o bună șansă de a ajunge la scopul lor .Face diferența între a cunoaște visul de încasări mai mari în tine că nu sunt capabile să le fără loc de muncă - și cred în posibilitățile tale , plus o muncă suplimentară pentru a atinge obiectivele propuse , bazate pe tine .gânduri dominanteAm influență decisivă asupraIdeea că noi devenim ceea ce credem că vom deveni a fost exprimată și Legea de gândire dominant . Acest lucru înseamnă că fiecare dintre noi există o putere care ne propulsează în direcția de gândurile noastre dominante .Cuvântul cheie este dominant . Nu vă puteți aștepta să aibă rezultate pozitive , atunci când petrece doar 10 de secunde pe zi de gândire pozitivă ... și sacrifice alte 10 de ore de ganduri negative de activitate !Gândirea pozitivă în doze mici nu produce rezultate pozitive . Același lucru este valabil și pentru diete . E ca și cum încearcă să piardă în greutate prin consumul de un mic dejun sanatos , cu putine calorii ... și apoi mâncați mai mult tort și înghețată în timpul zilei ! Același lucru este valabil pentru exercitarea - nu se poate face sport de câteva minute o dată pe săptămână și se așteaptă să fie în formă .Tu ar trebui să arate o gândire pozitivă în același mod . In doze mici , aceasta nu oferă rezolvarea problemelor . Ar trebui să înceapă de a controla activitatea mentală și gândire pozitivă în fiecare zi și cel puțin de câteva ori în fiecare zi, până când acest mod de gândire devine un obicei .Nimic din casă la studio cu mari speranțe și umor bun , dacă în primele 30-40 de minute sau deja online de pe figura negativ . Nimic nu se întâmplă ton puternic pentru a lucra cu toate că înainte de a ajunge la locul de muncă și petreacă de fapt 2 ore de machiaj în bucătărie cu restul fetelor . Se comporta deloc ca o criză și să se concentreze pe bani , bani si iar bani , dacă nu sunt în măsură să inducă bine dvs. personală și emoțională atunci când vă aflați în fața aparatului de fotografiat . În zadar te adresezi potențialii clienți îmbrăcați în lenjerie foarte sexy în cazul în care expresia facială nu masca probleme personale . În zadar au sânii foarte mari și ras păsărică super- dacă le dai un zâmbet frumos și curat ... dacă nu faci tu chiar crezi că ceea ce faci este în favoarea plăcerea lor și pentru nici un beneficiu financiar pentru tine . 10:00 zadar rămâne online dacă ai petrece plictisitoare 9 dintre ei în fața aparatului de fotografiat , cu absolut nici o dorinta de viata , cu nici un ton , cu nici o urmă de carisma si fler . În zadar au sânii mari și ferm , dacă stai pe burtă și nimeni nu va observa . Au fund frumos nimic și bombat , dacă stai în fundal și nu chiar imagini ale profilului de jos . Frantuzoaica vă dau nimic în freechat dacă nu știți , chiar și în acest caz, înseamnă " lecher " și prezent accent rusesc . Promisiuni deșarte să se dezbrace dacă te chiar de lapat , datorită tu nu stii ... d - apoi scoate stilul tau de haine ."Ei pot , deoarece ei cred că pot . "virgilAtitudinea față de acțiuneAm vorbit foarte mult despre importanța de a gândi și ați putea fi întrebați exact atunci când are loc acțiunea în acest proces. Este adevărat că nu puteți obține rezultate fără acțiune , dar trebuie să recunoaștem că gândul precede acțiune .În timp ce am fost si eu modelul rândul meu , am fost întotdeauna conștienți de acțiuni a fost să le întreprindă pentru a avea încasări către clienți în fiecare zi - a trebuit să interacționeze cu potentialii clienti in free chat , să filtreze pe cei care au de gând să frece menta , care ar putea deveni potențiali clienți , într-adevăr , să fie finutza și să răspundă cât mai mult posibil, toti clientii de chat , principala mea preocupare a fost deosebit de vizate clienți (victime cum le spun eu ) , să încerc să canalizeze discuții cu ei mi direcții mai ales interesate că am fost refuză politicos i care s-ar numi " excesiv " de ceea ce am fost dispus să ofere fost sortarea prin , etc ... deoarece în unele finală să fie în chat-ul privat cu cei care au fost conforme .Pare simplu , dar complicat în același timp . Cine spune că de locuri de muncă videochat este ușor , plin de rahat sau prost sau nu are nici o idee despre ceea ce mananca . Videochat nu neapărat " arată sânii mei și -bang-ului - bang tzaca - pac gata între clienți privat și stau acolo de ore și se termină banii " ... Vreau să -mi si toate fetele să fie foarte simplu . Dar asta e un alt subiect de discuție .Revenind la ideea de mai sus - am fost mai mult sau ori atunci când nu urmezi aceste etape . De ce ? Din Canzi gândurile mele au fost canalizate în alte locuri și terenuri , m-am gândit la problemele de acasă , examene de colegiu , de faptul că a fost o lună și ar putea percepe că au existat două săptămâni și ar putea inchiria , etc ... Am fost inundat gândurile negative .Dar, de îndată ce am învățat pentru a schimba atitudinea mea față de pozitive , am avut puterea de a se concentra și de a acționa și m-am simțit ca și cum nimic nu ar putea opri pe mine să realizeze planurile mele !Prin urmare, un sistem de credinta pozitiv este punctul de plecare pentru realizarea orice scop . Când credința ta dominantă este că puteți ajunge la obiectivul dvs. , de a începe să lucreze pentru împlinirea ei .Și să vă dau un exemplu de videochat ... despre modul în care oamenii ar trebui să acționeze , în general :La inceputul acestui loc de muncă , ar trebui să se concentreze în principal pe reputația . O perioadă ( 1-2 luni ... varia ) , ar trebui să se concentreze pe voturi apropiate , a devenit cunoscut pe " Marketplace " . Să se concentreze pe cât de mult posibil activitatea in free chat , animația de chat pe ideea de a colecta cât mai multe de " prieteni" în chat ... nelimitat multe ... chiar în timp ce intra sau nu în chat-ul privat , important este de a face prieteni cu cât mai multe , să fie amuzant , smiley , feluri de mâncare , etc . Treptat observați de la o zi la zi această atitudine vă va ajuta și venitul dvs. va crește . Nu este atât de evident de important ... dar este ca având o atitudine vesel , va fi capabil de a crește veniturile dvs. în fiecare zi .În primele 2-3 luni deja observa despre sansele salariul . Nu se bazează pe ceea ce faci în prima sesiune , nici a doua . Dar preaviz .Să presupunem că în primele 2 luni este un model care reuseste sa au avut incasari de 1,500 lei la fiecare 2 săptămâni .Până acum , tu nu ești cu adevărat nou ... Modelul ar putea fi deja investit niște bani în câteva costume pentru chat-ul , vă poate ajuta și studio poate v-au și unii colegi au ajutat ... cine stie .De la a 3-a deja ar trebui să înceapă cu adevărat să se stabilească site-urile dvs. țintă ... goluri , goluri .Nu sari arma ... începe în jos ... pas cu pas . Scopul de a face £ 1700 in 2 saptamani . Și trage tare . Fii atent la videochat sunt zilele în care te duci bine , zile, atunci când merge prost . Nu vă faceți griji ca niciodata calcule de 1700-1710 = 170 lei pe zi , pentru că astăzi puteți face 200 de mâine doar 60 , a doua zi după 250 , etc . Este important ca atunci când vezi că te duci , nu spui niciodată " gata , am facut tinta pentru a doua zi , du-te acasă " . De ce să fie un ratat și du-te fix atunci când vezi că merge ?Oricum ... gestiona țintă £ 1700 sau nu , dacă nu demoraliza mai puțin , se întâmplă la cele mai bune . Important este de a menține capul sus și merge mai departe . Dacă nu ați atins tinta , pune-l înapoi . Dacă ați atins sau depășit , pune unul mai mare .În funcție de modul în care pune toate dvs. merge mai mare și veți vedea că veți obține afară . Ai fi surprins sa vezi cat de bun este , atunci ...Știam că fetele ca cel mai bine a reușit să crească : target 2k , atunci 3K , apoi 4k atunci 5k ... și așa ... veți vedea că ați reușit deja într- unul din obiectivele devenit tot mai conștienți de faptul că aveți posibilitatea , și vă va fi cu siguranta capabil să atingă și următoarea țintă . Iar atunci când va atinge pe care , știți că și în următorul , și așa mai departe .Aceasta nu se poate întâmpla întotdeauna să vă reuși . În mod evident , bun venit tuturor problemelor și probleme pot apărea o răceală sau o durere de dinți sau ceva ... important este că , atâta timp cât poți , pentru a elimina asii din maneca si sa se implice pentru ca nu sta degeaba va face bani pe oricine în considerare pur și simplu .Circumstanțele reflecta ceea ce ai crezutVa trebui să ia această realitate : credinta lor te-a dus unde vă aflați astăzi și cum crezi că de acum înainte va duce exact acolo unde te în viitor .De fapt , rezultatele în fiecare domeniu al vieții tale reflectă gândurile cele mai intime despre tine . Gândiți-vă la aspectul financiar . Ce convingeri aveți în acest domeniu ? Cred că tot timpul că nu ai destui bani ? Continua să se gândească la acest lucru ( lipsa de bani ), și vă opri fluxul de bani pentru a ajunge la tine .Reflecta , de asemenea, cu privire la relațiile pe care le avem . Crezând că nu merită prea mult , vă va atrage prieteni și parteneri care vor prețuiesc mult . Sunt convins că aveți cel puțin o cunoștință care dă doar sa întâlnire cu oameni " nepotrivite " . Da , de fapt , în ultimii 29 de oameni care au întâlnit au fost nepotrivite pentru ei . Crezi că e doar o coincidență ? În orice caz ! Această persoană are unele convingeri adânc înrădăcinate , care determină atragerea de astfel de oameni în viața lui .Fie că este vorba financiar , relațional sau profesional , un lucru este sigur : Dacă gândurile tale nu se va schimba , nici rezultatele pe care le veți obține nu se va schimba .Deci , schimba modul de gândire !Din fericire , am o veste buna pentru tine . Puteți schimba gândurile și , astfel, de a schimba rezultatele !În primul rând , trebuie să devină conștienți de ceea ce vă spun vă în fiecare zi . Fiecare dintre noi are o voce interioară , cu alte cuvinte , este vorba de noi înșine ! Din păcate , de prea multe ori ceea ce spunem este de natura unui negativ , critic sau de a limita noi . Poate se întâmplă să fie de gândire : " Nu voi probabil niciodată la un baiat ok , uita-te la mine ... eu tzatza , am curat ... chiar fata eu nu sunt frumos " sau " nu pentru a câștiga din nou videochat spune modul în care aceste reclame și anunțuri ... sunt gras / slabă / snob , am silicon , am asta, am parte, au celulita , am burta am vergeturi avea șase degete la mână , etc " sau " intotdeauna mi-am strica totul . " Evident, aceste gânduri lucrează împotriva ta . Ar trebui , în schimb , puteți repeta că , după cum veți ajunge la obiectivul dvs. ." Adevărul despre noi este ceea ceadâncul credem despre noi înșine . "Rugă Swett MardenAșa cum vom discuta mai mult în partea a II , este de asemenea important de a deveni conștienți de cuvintele pe care le utilizați frecvent . De exemplu , ai pus -te într-o lumină proastă sau vorbesc despre lucruri pe care le -ar putea avea sau nu obține . Tu râzi de mine , dar toată lumea este guvernată de energie . Sufletul se poate fi definit ca un fel de energie . Inconștient - parte a sufletului nu se leagă direct la mintea noastră . Mintea si corpul aude rosteste totul ( impropriu spus , deși , pentru că în primul rând cred că și apoi spune ... ) Oricum , continuând să se concentreze gândurile asupra negativitate , ne atrage evenimentele și împrejurările care se va potrivi convingerile noastre dominante .Ca și în formarea mea de vânzări ( în noroc - dacă vă simțiți o fată norocoasă ) nu vorbi de rău despre tine și nu cu privire la alții . Evitați TOTAL negativismele . Clienții , în general, pozitive vor evita modelele cu atitudine negativă ... depresie, negare armonie pupa nu la fel de pozitiv .Negativele sunt ? Vei atrage numai MARLAN , imbecili și oamani lipsit de scrupule în chat -ul .Ai pozitivistă ? Ai toate șansele de a atrage clienții armonios vorbareata, pune râs și distracție , divertisment . În mod evident , și ei te va jefui , dar cel puțin nu va fi cretini sau misogin , dar ii plac oamenii care vor distra și ei se vor distra rândul lor .Repetiția este cheiaUrmătoarele două etape vor ajuta să devină o persoană pozitivă și pentru a obține rezultatele dorite .Pasul 1 . Citesc literatură motivațională de zi cu zi pentru a îmbunătăți starea de spirit . Dă- te 15 minute în " dimineața " ( unii dintre voi au dimineața până la 9 seara :) ) doar pentru acest scop , de asemenea, pot face același lucru pe timp de noapte inainte de culcare , pentru a dormi cu gânduri curate frumos . Există mii de cărți și reviste motivaționale . Există site-uri pe internet , cu fotografii motivationale ( o căutare cum ar fi " imagini motivaționale " o face ) ... este foarte frumos să se uite la poze cu 1-2 în dimineața / seara și literalmente analiza lor de a înțelege substanța mesajului său .Pasul 2 . Inregistreaza-te prin telefon sau orice alt dispozitiv și să vă spun că unele posturi care au menirea de a te motiva cu propria voce . Chestii de genul " eu sunt frumoasa , eu sunt destept , arata bine , sexy , sunt sanii atractive , frumos eu , eu arata foarte bine în fuste scurte , părul pare atât de prins parul meu superb , etc "Cheia succesului cu aceasta în două etape repetitive . Când ascultați aceste mesaje tot timpul , ele devin o parte din tine - și să înceapă să le aplice pentru a îmbunătăți viața și încasări ta . Analizele de numeroși cercetători și din propria mea experiență , pot spune că această metodă funcționează dacă ești disciplinat și nu renunță la ele . Schimba modul de gândire și vă va schimba viața ta . Devii ceea ce crezi ." Nimeni nu depășește așteptările sale cele mai îndrăznețeîn cazul în care începe cu așteptările indraznete . "Ralph CharellNu spera să reușească imediatÎnainte de a încheia , aș dori să se clarifice unele probleme cu privire la gândirea pozitivă și puterea de gândurile noastre . În primul rând , gândirea pozitivă nu înseamnă că veți atinge obiectivele peste noapte . Nu te poți aștepta ca din gândire despre cum puteți obține mai mulți bani , în seara următoare , să găsească o grămadă de dolari, când ajungi acasă . În orice caz . Succesul presupune efort , angajament și răbdare !În al doilea rând , gandirea pozitiva nu inseamna ca nu va avea probleme . Crede-mă , va trebui să depășească multe obstacole pe tot parcursul vietii . Cu toate acestea , dacă veți continua să crezi în tine , să ia măsuri și să fie în concordanță , va depăși aceste obstacole .Nu uita ca esti condus in directia de gandurile tale în mod constant dominante . Tot ce intra in viata provine de la gândurile și credințele pe care le au . Gândire negativă ... da naștere la rezultate negative și gândirea pozitivă produce rezultate pozitive . Păstrați-l atitudini ferestre curate și de conștiință , astfel încât gândurile pozitive pot să se răspândească cu ușurință raze .Este pur și simplu lipsit de sens să aibă gânduri negative ... cu excepția cazului în care doriți să obțineți rezultate negative . Și știu că nu vrei să se întâmple asta .Și, ca o parte ... să se supună un exercițiu de gândire . Întâmplat vreodată în viața ta pentru a deveni instantaneu supărat cu cineva și să nu fie acolo lângă tine ... și rețineți că , până ajungi la cineva care furie pentru a disipa oricum ?Mi sa intamplat cand am fost mica mea curtea școlii bicicleta să fie luate de către fratele meu mai mic . Când am observat că bicicleta mea a fost plecat , am primit o furie de nedescris . Așa că am fost acasă mai mult de 1 km de mers pe jos . Și, după cum m-am dus acasă încearcă să mențină furia mea de a -mi alimentate în mod constant de gânduri negative , cu ură , cu ciuda , nervi ... si crede- ma pe cuvant pe care am vrut să păstreze mânia mea, pentru că am fost pedepsi în mod necesar pe fratele meu mai mic pentru ceea ce a făcut ... Dar dintr-o dată ... brusc ma lovit un gând pozitiv : " ? cum a lovit pe fratele meu mai mic cinci ani a furat de la inconștient ... crezut niciodată că ... nu am " furat " de biciclete , deoarece aceasta o motive fierbinte , dar naiv făcut , copilul ... " Acest gând simplu pozitivă a schimbat actiunile mele pe care am avut de a face în viitorul apropiat și că mânia agresiv dispărut . Evident, am ajuns acasă și am lupta " pârât ", și mama , deoarece DOOH ... astfel încât face copii ... dar nu avem nici măcar cele mai grave acțiuni ... cum mi-am dorit ceva de minute înainte . Imaginati-va ca un copil atunci ... așa cum am alimenta creierasul cu gândurile negative să mă țină RAGE ( furie ) ... pentru că am vrut să-i pedepsească pe fratele meu mai mic . Pentru a alimenta furia mea ... Mi-am imaginat tipurile de gânduri , care e de rahat ... Îmi aduc aminte de " rele " Eu am făcut-o în trecut ... Am împinge spre ganduri negative . Și, după cum am simțit că furia mea merge , încercați din nou să-mi amintesc de ceva negativ în trecut . A fost greu , crede-mă ... găsi gândurile mele negative, pentru a ține mânia mea . Dar un singur gând făcut pozitiv ma lasa toate nervii deoparte .Putere dominant de gândire este magnific !Deci, de acum înainte , alege gandurile tale cu grijă și de a folosi acest principiu important pentru a obține rezultate fantastice .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu